1. Bekas kekasih saya adalah:
seorang yang lain jantina dgn aku lah ! lelakii :)
2. Saya sedang mendengar:
saya tak ckp saya tgh taip . HAHAHA
3. Mungkin saya patut:
baca buku jpj -.-

4. Saya suka:
man ! panda ! hahaha
5. Sahabat-sahabat baik saya:
    adaa ramaii laaa :)
6. Saya tak paham:
      kenapa aku masih di hadapan laptop ni -.-
7. Saya kehilangan:
handphone selalu hilang tapi selalu jumpa balik . yelaa mana guna sgt ponn -.-

8. Ramai yang berkata:
     aaahh aku tk tau lah suka hati dorang lah nk kata apaa .-.-

9. Makna nama saya:
mata zulaikha :)

10. Cinta itu adalah:
benda paling bahagiaa akan jadi dalam life someonee :)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
makan (adam)
12. Saya akan cuba:
baca buku jpj -.-

13. Ayat FOREVER membawa maksud:
malas nak pikirr -.-
14. Telefon bimbit saya:
sony ericson pink ! tak main beri beri tuhh hahaha

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya tidur balikk !
16. Saya paling meluat apabila:
hmmmm ntah lahh tk tau mlas nak pikir . 

17. Pesta/Parti adalah:
party ! lmfao !
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
sya rasa saya je comell hahaha
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
semua peringkat umur sebab setiapa tuh ada memori :)
20. Hari ini:
selasa ?

21. Malam ini saya akan:
baca buku jpj -.-

22. Esok pula saya akan:
pergi test komputerr -.-
23. Saya betul-betul ingin:
nak 10 A lah ? nak suami baik . nak kawin . nak jadi peguam ! aminn !

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
comeyynee awaakk ni :) 

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
arked yooo !
26. Makanan Barat atau Jepun :
masakaan kampung lagi sodappp :)
27. Bilik yang terang atau gelap:
dua dua mana mana aku tertidurr dulu haha
28. Makanan segera adalah:
kfc,mcd,mamee monsterr
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
jika kereta a lalu sini , kereta b lalu sanaa hahaha
30.Siapa yang anda mahu tag?
tak ada sapaa tak berminat ponn dahh



No comments:

Post a Comment